Valuta:

Retourbeleid

Wij handhaven het principe van "eerste kwaliteit, de klant voorste" uw tevredenheid is onze bestemming! Wij raden u aan te gaan op een grondige check-up wanneer u het pakket ontvangt van ons, en er zeker van of de jurken, kleding of accessoires zijn degenen die je hebt opgegeven. Alle jurken zijn niet op voorraad is, of het kiezen van een standaard formaat of aangepast formaat. Alle jurken persoonlijk op maat voor u vanaf nul. Zodra uw bestelling wordt bevestigd, onze kleermakers beginnen met het selecteren van materialen die in de door u gewenste kleur en snijden stof op basis van uw metingen. Zelfs standaard grootte jurken worden op maat gemaakt voor elke klant. De aangepaste karakter van onze jurken betekent dat onze annuleringsvoorwaarden en terugkeerbeleid is strenger dan andere bedrijven. Dus het is belangrijk om zorgvuldig te bestellen, kunt u contact opnemen met onze online verkoop voor de professionele hulp van het kiezen van de juiste stijl, grootte of kleur voordat u bestelt. Let op:. Wij accepteren geen terugkeren om persoonlijke redenen, bijvoorbeeld als "ik vind het niet leuk op mij” of "Ik wil slechts 1 van de jurken ontvangen”

De jurken kunnen als volgt worden teruggestuurd naar ons met de duidelijke gebreken:

1. Quality Probleem
  • * Stain
  • * Ripping
  • * Zipper storing
  • * Slechte kwaliteit van de afwerking
  • * Enorme afwijking tussen het ontvangen en degene die op onze website
  • * Kleur differentia
  • * Poor perceel verpakking

2. Dimensionering of Montage van problemen

1) Dress is niet de grootte die u besteld.

Onze maattabel kan een beetje anders dan je dagelijkse grootte. Al onze jurken worden gemaakt strikt volgens onze maattabel, dan kunt u zorgvuldig te controleren alvorens te bestellen. Als al onze jurken worden met de hand genaaid en op maat, kan de afgewerkte jurken variëren 1/2 ~ 1 inch per aangegeven maat. Om ervoor te zorgen dat de jurk past perfect u, zal onze kleermakers reserveren 1 inch stof in de naden om kleine aanpassingen mogelijk te maken. De klant dient een klacht in te dienen met foto's aan de verkeerde metingen te bewijzen en we zullen u antwoorden binnen 1 werkdag.

2) Dress is het formaat dat u bestelde, maar niet past.

Als klanten te voorzien van verkeerde maat of metingen en het item wordt gemaakt zoals gevraagd, we zijn niet verantwoordelijk voor de ongeschiktheid. Wij stellen voor de klanten proberen het opgelost te hebben op eigen kosten in uw lokale kleermaker. Als het item kan worden vastgesteld, kunnen we verandering kosteloos aanbieden, maar klanten moeten betalen voor de ronde verzendkosten. Kind tips: Als uw metingen zijn tussen twee maten, raden wij u aan de grotere één of afwijkend formaat hebt gekozen (indien mogelijk). Vraag iemand (een professionele op maat groter zou zijn) om de metingen professioneel volgens onze tips voor het meten "Hoe te meten".

3. Kleur Probleem

Houd er rekening mee dat lichte kleur aberratie niet de echte reden voor de terugkeer zal zijn, als het kan bestaan ??als gevolg van pc-monitor effect en licht. Lichte kleur mismatches tussen de kleur van je jurk en de kleur op het scherm weergegeven is onvermijdelijk en redelijk. Het is onvermijdelijk dat een kleur toont een andere toon in andere stof. Op deze situatie zal elke ongeïnformeerde terugkeer van het item niet worden gecrediteerd. Kleuren kunnen kleine verschillen in verschillende batches van weefsel, die onvermijdelijk zijn. Als u jurken in dezelfde kleur, neem dan ze samen bestellen. Echter, als u zeker weet dat u het item in verkeerde kleur hebben ontvangen, gelieve ons te voorzien van de foto's als bewijs. Wij zullen u een oplossing binnen 1 werkdag te geven.

4. Vertraagde Order

We sturen de jurken aan onze klanten 5 dagen (zelfs eerder) voor de aankomstdatum u kiest. Meestal duurt het 3-7 dagen voor de scheepvaart. Houdt u begrijpen dat we niet in staat zijn om de internationale zending nadat het pakket is dispatching van het sorteercentrum te regelen. Voor vertraagde order (nauwelijks gebeuren) als gevolg van de internationale verzending (als het weer of natuurrampen enz.), Konden we geen controle noch verwacht, dus we hopen dat je kon de jurk voor uw volgende gelegenheid te houden. Indien de vertraging te wijten is aan onze kant, zullen we de verantwoordelijkheid te nemen. Let op: Als klanten bieden onjuiste scheepvaart informatie, die leidt tot de late levering, klanten moeten de verantwoordelijkheid nemen of compensatie voor de vertraging .

5. Verkeerde Item / ontbrekende item

We zullen de volledige verantwoordelijkheid te nemen en bieden bepaalde (tot 100%) restitutie. Of we zullen opnieuw verzenden dienst aan te bieden als we de verkeerde items of missen de items. Terugkeerproces

Wij accepteren het rendement voor het optreden van de hierboven beschreven situatie. Na een zorgvuldige controle van onze Return Policy, als u aandringen op terugkeer van de jurk, dan kunt u een klacht indienen. Onze specialist zal u antwoorden binnen 1 werkdag. Houd er rekening mee dat wij accepteren alleen de klacht binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht wordt binnen een maand worden gesloten.

1. Controleer het item zorgvuldig en neem de foto's van het item om de problemen van het, zoals de kwaliteit van problemen, grootte kwesties of kleur kwesties te bewijzen.

2. Meld u aan de website met uw geregistreerde e-mail en ordernummer; ga naar "My Order”, klikt u op "een klacht indienen”.

3. Zodra onze specialisten uw aanvraag goedkeuren, zullen wij u voorzien van een Product Return formulier dat moet worden ingevuld en bij uw terugkeer.

4. Stuurt u het item (s) via uw plaatselijke postkantoor binnen 3 werkdagen na ontvangst van de aangifte. Gelieve niet te gebruiken versnelde koerier, zoals UPS, DHL of FedEx, kunnen wij niet de verzendkosten of de douane kosten die van toepassing kunnen zijn. De normale economische Postkantoor dienst zou fijn zijn. We moeten u eraan herinneren dat de klanten nodig hebben om de terugkeer verzendkosten in rekening gebracht voor het pakket terug te dekken. Als klanten ons de terugkeer tracking-nummer kan bieden, zou je zeer op prijs gesteld.

5. Alle terugkeer item (s) zal gaan door inspecties na ontvangst. Als er geen kwaliteit probleem met het item (s), zullen we re-schip dat (hen) aan klanten. Klanten zouden moeten betalen voor de scheepvaart. Als de problemen worden geïdentificeerd, zullen we de terugbetaling te verwerken. Zodra de teruggave is verwerkt, duurt het meestal 2-3 weken voordat het geld bijgeschreven op uw rekening. Uw bank of payment service kan een kleine transactie heffing opleggen

Return-geaccepteerde:.

1. Gewassen, versleten, beschadigde artikelen

2. Jurken met parfum

3. Speciaal verzoek op het oorspronkelijke ontwerp

4. Goederen die het rendement tijdsbestek overschreden (7 dagen)

5. Alle items onder de 30 Britse pond kunnen niet geretourneerd worden. De verzendkosten van de terugkeer is hoger dan de waarde van het item

. Opmerking: Omdat al onze jurken worden op bestelling met inbegrip van het standaard formaat gemaakt, het zal zo moeilijk voor ons om het rendement te verkopen. Dus we hopen dat je kon de juiste grootte en kleur te kiezen alvorens te bestellen. Wij aanvaarden geen het terugkeren met persoonlijke redenen. Hartelijk dank voor uw begrip. Heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op.